Gå til innhold

Audi s4 med vibrasjoner i ratt under bremsing

Ranger emnet

Lund3n

Anbefalte innlegg

Har en Audi s4 som har endel vibrasjoner i rattet, er kun når jeg bremser dette skjer. Er det skivene som er kast i eller?

Mest sannsynlig så er det nok skivene dine det er kast i ja. Dette kan skje pga varmgang i skivene og hurtig nedkjøling pga vinteren eller at noen har vært så lure at dem har tømt vann på skivene.

Skal du ha nye skiver anbefaler jeg deg å sende en mail til Velox Motor i Haugesund og høre om dem har de delene du er ute etter. Prisene der er "biltemapriser," men da på originale deler til din bil ;)

Web: http://www.veloxmotor.com

Mail: info@veloxmotor.com

Tlf: 52775200

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har UFO bremser på bilen hvis de ikke allerede er byttet ut. Isåfall annbefaler jeg deg å bytte de ut nå som du først skal bytte noe i det hele tatt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har UFO bremser på bilen hvis de ikke allerede er byttet ut. Isåfall annbefaler jeg deg å bytte de ut nå som du først skal bytte noe i det hele tatt.

Enig! Har UFO-bremser på S4'n min også. Disse er det best å kvitte seg med først som sist da skivene koster urimelig mye, finnes ikke overhalingskit til calipere og de ser uhorvelig stygge ut. Finnes ombyggingskit evt. orginale fjærbein og bremser fra S4 v8/S4 93-94/S6.

[Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi]

[Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ]

[Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ]

X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi]

Lenke til kommentar
Del på andre sider