vectra ronny Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 hei. har hatt dette problemet lenge nå og er drittlei. gjelder en vectra a med trommel bak. på høyre side justerer den seg tilbake etter stramming iløpet av et par ukers tid. det vil da si at jeg ikke har håndbrekk en måned etter stramming. skjedde oxo etter sist eu da verksted strammet denne. like slakkt og jevli igjen etter et par uker. intet synlig som er ulikt venstre siden hva angår fjærer og tromler og strammehjul etc. håndbrekket er forresten ikke noe å skryte av etter stramming heller, selv om sko og monteringssett og tromler er relativt nytt. håper noen har peil. takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet April 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 ???????????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 hei. har hatt dette problemet lenge nå og er drittlei. gjelder en vectra a med trommel bak. på høyre side justerer den seg tilbake etter stramming iløpet av et par ukers tid. det vil da si at jeg ikke har håndbrekk en måned etter stramming. skjedde oxo etter sist eu da verksted strammet denne. like slakkt og jevli igjen etter et par uker. intet synlig som er ulikt venstre siden hva angår fjærer og tromler og strammehjul etc. håndbrekket er forresten ikke noe å skryte av etter stramming heller, selv om sko og monteringssett og tromler er relativt nytt. håper noen har peil. takker for alle svar er selve strammeren som er for løs i fisken (har dere smørt denne så kan det oppstå problemer) anbefaler at du kjøper en ny strammer eller gir den et lite kakk slik at den ikke er så slakk i fisken) PS. husk at fjæren skal ligge inni den ene justeringen (litt vanskelig å forsklare, men du ser det når du har alt av ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Takker for tips. Skal prøve dette om noen dager. Gir en tilbakemelding om hvordan det gikk, men går nok en måneds tid før eg kan komme med det, siden jeg må kjøre bilen en periode før eg ser om den justerer seg inn igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg