mathisenopel Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Hvor sitter den i vectra 97mod? Jeg har scanner, men finner ikke kontakten.. Er vell ob2 kontakt på disse Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Hvor sitter den i vectra 97mod? Jeg har scanner, men finner ikke kontakten.. Er vell ob2 kontakt på disse Takker for svar:) på min fra 96 så sitter den i allefall mellom framsetene. Klem inn på hver side av brekket og dra opp trekket. da får du fingrene under plastplata som sitter foran brekket. Vipp dette opp og vips så kommer kontakten til syne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisenopel Skrevet April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Hvor sitter den i vectra 97mod? Jeg har scanner, men finner ikke kontakten.. Er vell ob2 kontakt på disse Takker for svar:) ligger under luken under håndbrekket :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg