vwvento Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Noen her som har noen erfaring med produktene dems? http://www.chemicalguys.com Har prøvd BUTTER WET WAXen dems og synes den fungerer bra.Bilen blir blank,fin og ser våt ut,og det virker som den holder. Lett og påføre og tørke av igjen også. Noen som har noen andre produkter og anbefale? Polert mye opp gjennom tidene,men holdt meg til 3M grønn,svart og mørkeblå tut og Meguiars 105 og 205.Brukt Meguiars sin lakkforsegling,båtvoks,og den fra chemical guys.Når jeg finner ut hvordan jeg legger ut bilder her skal jeg legge ut noen av en BMW jeg polerte...Brukte 1 1/2 dag på den. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 får ikke til det og legge inn bilder....prøvd med bildr.no,men hva gjør jeg så?Hvilke av de 3 linkene bruker jeg og hvor limer jeg de inn? Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Du bruker den linken som inneholder koden :) Forøvrig har CG veldig mye bra, og er vel blant de største merkene her til lands. Fåes kjøpt hos Scandicshine, som også har et skikkelig utvalg av andre godsaker :) Glossworkz, Bare Bones og Green Clean har hvertfall jeg god erfaring meg, og jeg veit at det meste andre også får bra med skryt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 (endret) Får se om det går no då! Endret April 22, 2011 av Sandmo Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Hjalp deg litt jeg, fjerna de overflødige -kodene :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Takk for det;) Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg