henne Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Så hva sier dere? Er dette noe vi kan prøve ut. Tror det blir bra så lenge alle følger reglene Jeg skal ikke for evig og alltid avslå forslaget, men det blir ikke noe av med det første. Vi får la tanken, muligheter og restriksjoner modne litt. Dessuten må en del andre bugs og fiksinger skje først. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Lag en poll på hovedsiden til forumet, så vi får sett hvordan folk vil ha det iallefall. Er jo medlemmene som gjør bilforumet til det det er. :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Lag en poll på hovedsiden til forumet, så vi får sett hvordan folk vil ha det iallefall.Er jo medlemmene som gjør bilforumet til det det er. :) Absolutt. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Jeg stemmer nei...for jeg mener å huske vi har prøvd dette før og det ble bare rot... Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg