Passat eier Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Lurer på om noen vet hvilken gjenger å størrelse det er på gjengene i hjulnavet på passat 2002mod?? skulla renska opp noen av gjengene. så har jeg et annet spørsmål. skal godkjenne mitt justerbare senkesett, er det noen mål fra hjulnavet opp til skjerm di måler, eller er det andre mål?? synes den er ganske lav nå,så jeg vet ikke om det blir godkjent, senke settet er tuv godkjent fra 40-70mm. tenkte jeg skulle justere den så den blir godkjent første gangen jeg skal dit. har ventet i 4uker på å få bilen godkjent. takker for alle svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Det står i D.I.Y. tråden Det skal vel egentlig stå M og ikke B Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg