Gå til innhold

passer disse felgene?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Skulle vel passe bra det. men blir jo ikke akkurat no digg å kjøre da...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

hvorfor blir det ikke digg?

Fordi du har noen hjul som sitter som fy på veieni motsetning til understellet på bilen...

Senk bilen din 40mm det hjelper MYE...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm..har lyst og ha gode kjøre egenskaper, men jeg kan ikke senke så sabla mye, for jeg kommer til og bruke denna bilen når jeg skal på hytta..og på traktorveier er det ikke akkurat jevnt..kanskje just.senkesett hadde vært noe, men jeg føler jeg må bruke penger på andre ting i begynnelsen..hvis jeg senker 40 mm, må jeg vasle da? eller må jeg valse i det hele tatt uten senking også??

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ett med luft til rundt 15 lapper i tyskland ferdig montert med tuv

Hvor får man det da? Adresse?

Har tittet litt på slikt men de jeg så kostet endel mer..

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også huske på at hjulstillinga blir gal hver gang man stiller, så det er jo ikke bare å stille opp og ned i "hue og ræva...". Man bør senke så mye man ønsker og så ta hjulstilling. Skal man heise bilen da, bør man ikke kjøre så veldig langt, da dette spiser dekk pga. helt feil hjustilling. (Evt ta ny hjulstillingskontroll, men dette koster jo litt hvis man skal gjøre det hele tiden.......)

Men uansett er det jo ikke mulig å få en bil FOR lav....!!!!:D

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

fikk svar i dag, og "et" på felgene er følgende: BSA InFront i 7"x17" leveres med folgende innpress: 17/28/38/42

hvilket "et" skal jeg velge, og hva er "et" på en felg? er det "dybden" eller hva?

takk for svar

mvh

Jeg ville valgt alle fire 7x17" felgene med ET 28, tror dette kan bli passe foran, og bak ville jeg montert en 5mm spacer, slik at dette blir ET 23.

Og en ting til, hvis du setter på 7x17 med 205/40 dekk uten å senke bilen, kommer dette antageligvis til å se rimelig dumt ut, fordi bilen kommer til å se ut som den går på stylter...

Her er en link til et sted hvor jeg forklarte hva ET er, bl.a med et greit eksempel...

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29675

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med 205/40/17 og det blir en god glippe fra dekket opp til skjermen ja. Så den ser nesten litt "heva" ut. Men slepp bilen litt ned så blir alt så bra. Det skal jeg hvis jeg får tak i no penger. Tror også kjøre egenskapene blir mye bedre. Det er veldig vinglete å kjørepå.

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider