mortenffs Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 (endret) Når jeg låser bilen min skjer alt det jeg forventer, men når jeg står opp neste morgen står bilen å blinker på alle lysene (som indikerer når man låser bilen) kontinuerlig. dette tapper nesten hele det 95 amp batteriet. Noe hjelp? Sentrallåsen er vakuum styrt + det skjer bare når jeg låser bilen + den begynner å blinke helt random. fra 2 minutter etter jeg har låst eller noen timer etter jeg har låst har en mistanke på at det er alarmen. Har denne bilen alarm? har testet med dette, har dratt i dørhåntakene et par ganger om dagen og da begynner alle lysene å blinke, men hører ingen lyd. kanskje er alarm sirenen ødelagt? Endret April 26, 2011 av mortenffs det er visst '01 ikke '02 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Har du alarm? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenffs Skrevet April 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 noe hjelp ? finner ingenting på google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenffs Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Har du alarm? Vet ikke helt. kjøpte bilen brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Drar opp igjen denne. Har samme problemet med min 2001 e200. Nødblinken starter helt plutselig å blinke etter at bilen er låst. Og skjer ikke det, så står alarmen å "blipper" konstant. Uavhengig om bilen går, er låst eller åpen. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg