Gå til innhold

bra bilstereo?

Ranger emnet

skubs

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp. er ganske nye på bil stereo.... kjører en volvo s40 2004 me orginal anlegg og nå er tiden inne får nytt! men finner ingen konkrete svar på hva jeg bør gå for... rockford er en av di jeg tenker å ta. men bilradiospesialisten kom me jbl.. kan ikke finne noe bra om jbl utenom hvis du kjøper får 30tusen osv.. jeg har litt penger å bruke men sjelen min greier ikke å gå over 20tusen. kan noen komme me tips? råd? jeg tenker 20tusen eller lavere og det må vær med montering og 2-din spiller som jeg har funnet til 4tusen. 3500 skal bilradio ha får montering får jeg tør ikke å gjør det selv. så altså hva er bra? hva er best? JBL, RF, MDS? andre merker? har null peiling

Saab 9000cd 1989 (styla, LOL)

Volvo s40 2004 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockford skal du glemme med en gang, for der betaler du skjorta for bare navnet, og jbl er litt av samme greia. MDS er middelmådig og heller ikke noe å ha spør du meg.

Men hvordan lyd er du ute etter? mest mulig bråk? eller vil du at det skal låte skikkelig bra, og ha bra med trøkk?

Hvilken 2-din spiller er det du har sett deg ut?

Når det gjelder bilradio"spesialisten" så er jeg av den oppfatningen at navnet dems IKKE gjennspeiler det de driver med, så hvis det er noen andre i ditt nærområdet som kan montere for deg, så ville jeg heller brukt dem.

Bilradiospesialisten har bare Polk suber som er noe å ha, og noen dyre DLS forsterkere, samt Focal og Polk høyttalere, så hvis du MÅ kjøpe hos bilradiospesialisten, så blir det DYRT for deg i forhold til hva du får.

Kjøper du fra feks Dynabel.no eller judysbilstereo.no så er utvalget MYE bedre, og du vil få noe som virkelig spiller bra for 20K ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å rockford trodde jeg at folk skulle si masse bra om. nedtur :P

lyden jeg er ute etter er vel begge deler god lyd og bass. jeg hører bare på eldre rap og hiphop. 2-din spilleren jeg ble anbefalt av bilradio"spesialisten" (hehe) er: Pioneer AVH-3300BT, 2-DIN A/V Senter. han sa det var mye får pengene og det eneste som gjor den så billig var at den er uten gps. bra eller dårlig? jeg har sett etter andre forhandlere med bilstereo men det er bare google "bilstereo stavanger" :P og fant bare en annen og de var fra sørlande med verksted i stavanger. med navne bestbilstero eller noe..

hvis jeg f.eks bestiller fra judys så blir vel frakt en god del? tusen takk for ditt svar og har du mer å komme med så please do :) har noen mer tips eller noe som helst å komme med i tråden så er alt hjelp godt mottatt ;)

Saab 9000cd 1989 (styla, LOL)

Volvo s40 2004 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

focal, hertz, ground zero, audison, DD er f.eks noen merke det er vært og ta en titt på. Rf er det bare og styre unna, de var bra før men som jeg pleier og kalle det "de har blitt et elkjøp merke" selger "drit" for en god penge, basert på merke navnet. men polk er kuløt da :D ikke hørt det på mange år da men elsket det før.

også må du huske demping og kabler i den prisen da, blir noen kroner der og ;)

http://www.iceaudio.no http://www.dynabel.no eventuelt mye billig her, men må vite hva du skal handle. http://www.megabillig.com

tittet inn på bilradiospesiallisten nå, er jo mye brukanes der da :S DLS, Alpine, noe JBL, Polk, cerwin for de som elsker sånt, JL audio.

Endret av petteraldo

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å rockford trodde jeg at folk skulle si masse bra om. nedtur :P

lyden jeg er ute etter er vel begge deler god lyd og bass. jeg hører bare på eldre rap og hiphop. 2-din spilleren jeg ble anbefalt av bilradio"spesialisten" (hehe) er: Pioneer AVH-3300BT, 2-DIN A/V Senter. han sa det var mye får pengene og det eneste som gjor den så billig var at den er uten gps. bra eller dårlig? jeg har sett etter andre forhandlere med bilstereo men det er bare google "bilstereo stavanger" :P og fant bare en annen og de var fra sørlande med verksted i stavanger. med navne bestbilstero eller noe..

hvis jeg f.eks bestiller fra judys så blir vel frakt en god del? tusen takk for ditt svar og har du mer å komme med så please do :) har noen mer tips eller noe som helst å komme med i tråden så er alt hjelp godt mottatt ;)

Digital Designs og Focus Acoustics er jo spennende da, har vært vitne til at disse kan skape MASSE lydtrykk. Om bestillingen blir fraktet av posten, så blir vel frakt det samme uansett hvor du bestiller. Vet at dynaBel f.eks har frifrakt hvis du bestiller for mer enn 2-2 500kr. Har jo mye interessant der da..Bassbrothers har vel fri frakt ved kortbetaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider