bing Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 men hvem kommer? blir det noen biler med SIKKLI fart i eller har alle tatt vintern? ble litt skeptisk her nå ass.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 jeg har lyst til å komme. Men hvenm kan hente meg? Måoxo hente bremser i råde mellom kl 10,00 & 14,00 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 ahh kom akkurat hjem fra gardermoen. det var absolutt verdt turen i en gammel galant!!! fy fan. har ikke sett noe grommere enn den sorte supran.. *sikler* Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Dette var veldig moro ja... Uorganisert, men det var nettopp derfor det ble så kult! :) Så jo nesten ut som et ford treff der :) Kom, litt sent så jeg fikk ikke med meg supraen før han slo av noen hjulbolter, men resten av bilene var Konge :) Spes. Lotus Omega. Og den røde Gtr`en...konge lyd! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Ja, treffet i dag var kjempebra! Masse ros til BE4YOU gutta! Dette fikk dere virkelig til! Mange råe biler, spesielt to ikke så ukjente Supra`er! :D Lotus Omega, TS Racing (Som raste bare én gand ;) ) og selvfølgelig Ruud himself! Dessuten virket det så impulsivt hele arrengemanget og reglene var ikke så jævla strenge som på andre arrengemanger, og for å ikke snakke om prisen! 50,- var det virkelig verdt. Det eneste jeg kan klage på er den kalde luften. Håper det blir mere av dette til neste sesong, BE4YOU. Jeg er med i allefall! :) (Min post #1000, og jeg inntar 5. plassen i tusenpostersklubben! :D ) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Originally posted by Dee Jay Uorganisert, men det var nettopp derfor det ble så kult! :) ja. fint å ikke ha regler i hue&ræva!!!:) :) Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Syns det kunne vært litt bedre organisert egentlig. F.eks en speaker.... Og for ikke å snakke om skilting inn... Hadde aldri vært der før og hadde litt problemer med å finne frem.. Men det var jo kult å se de to supra`ene i aksjon da!!! :D :D Artig treff var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Originally posted by Dee Jay Dette var veldig moro ja... Uorganisert, men det var nettopp derfor det ble så kult! :) Så jo nesten ut som et ford treff der :) Kom, litt sent så jeg fikk ikke med meg supraen før han slo av noen hjulbolter, men resten av bilene var Konge :) Spes. Lotus Omega. Og den røde Gtr`en...konge lyd! Selv synes jeg det hadde vært litt kulere om dem hadde fokusert noe mer på sikkerhet.. At den lille ungen satt der i tralla bak den 4hjulingen mens biler passerte en meter eller 2 unna i forholdsvis stor fart virket ikke spesiellt gjennomtenkt. Jeg mener at folk burde stått utenfor gjerdet, og at kun funksjonærer burde vært innenfor, og da et godt stykke unna folka som kjørte. Heldigvis skjedde det ikke noe, men alle skal være klar over at det hvis det skjer noe på et slikt treff garantert kommer oppslag i media, og fører til at vi bilentusiaster får det enda værre med tanke på å få bruke baner og sånt her i landet, og mulighetene til å få flere baner blir enda dårligere enn de er nå.. Tro det eller ei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet Oktober 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 På så kort varsel synnes jeg oppmøte ver bra! kan ikke få med seg alt når man selv skal kjøre osv..men vi skal rette på den kritiken dere kommer med! Viss noen har film av ting som skjedde i dag kan dere ikke sende det inn til be4you@be-4-you.com så får vi lagt det ut på nett!!(takk) stian p(x-supramannbilen) kommer i morgen også for å gasse med ny bakdiff:D det var ikke tilgang til strømm der ....det er grunnen til at vi ikke hadde speaker anlegg mm (musikk) neste drag treff får vi vel få tak i start anlegg....pga noe teknisk feil på det utsyret (kretskort mm) fikk vi ikke det utsyret vi egentlig skulle få tildelt:rolleyes: Kommer sterkere tilbake!!!!!!!!!!;) ;) ;) portene åpner kl 0900 i morgen Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Joda, detta var morro det. Også fikk vi se at Lindvall kan kjøre familiebil fort :) Synd at så mye rasa (og andre problemer) som det gjorde i dag. Og den derre sorte Kadetten gikk overraskende godt, med vinterhjul (?) hihihihi Kan det stemme at den kjørte i fra den sorte A6'n? ROFL! God natt, og lykke til i morra oxo. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by Corvette Selv synes jeg det hadde vært litt kulere om dem hadde fokusert noe mer på sikkerhet.. At den lille ungen satt der i tralla bak den 4hjulingen mens biler passerte en meter eller 2 unna i forholdsvis stor fart virket ikke spesiellt gjennomtenkt. Jeg mener at folk burde stått utenfor gjerdet, og at kun funksjonærer burde vært innenfor, og da et godt stykke unna folka som kjørte. Heldigvis skjedde det ikke noe, men alle skal være klar over at det hvis det skjer noe på et slikt treff garantert kommer oppslag i media, og fører til at vi bilentusiaster får det enda værre med tanke på å få bruke baner og sånt her i landet, og mulighetene til å få flere baner blir enda dårligere enn de er nå.. Tro det eller ei. Kan ikke være mer enig med deg der. Jeg kommenterte det samme ang. den gutten som stod på startplata da jeg var der. Greit nok at en voksen person står der, men en liten gutt? Dessuten så jeg noen som kjørte uten hjelm....idiotisk med tanke på sin egen sikkerhet! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by Dee Jay ........ Dessuten så jeg noen som kjørte uten hjelm....idiotisk med tanke på sin egen sikkerhet! Jupp. Og det var bl.a.noen av de som "styrte" detta..... (2 runde) bl.a. En sort Cossi og en A6, i full "galopp!" for å teste banen. Hadde vært greit dersom de bare puttra over stripa, men neida... full fres.... Og det var ikke bare 1 gang! :rolleyes: :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by Ratata Jupp. Og det var bl.a.noen av de som "styrte" detta..... (2 runde) bl.a. En sort Cossi og en A6, i full "galopp!" for å teste banen. Hadde vært greit dersom de bare puttra over stripa, men neida... full fres.... Og det var ikke bare 1 gang! :rolleyes: :rolleyes: De må jo få lov til å showe litt. Det er jo morro å se på! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by famir De må jo få lov til å showe litt. Det er jo morro å se på! IKKE UTEN HJELM, i max pådrag over stripa, etter at de har masa om detta tidligere på dagen!! De bør jo gå forran som et bra eksempel !!! Skal ikke nevne noen navn her.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by Ratata IKKE UTEN HJELM, i max pådrag over stripa, etter at de har masa om detta tidligere på dagen!! De bør jo gå forran som et bra eksempel !!! Ja det har du helt rett i... Dessuten lukket ikke TS igjen vinduene sine helt heller hver gang. (pirke pirke) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg