mbc200 Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Har noen en link til DIY fremgangsmåte for bytte av fjærer på Mercedes C200 stv 1998mod (w202). Tror jeg var innom en sånn på mbentusiasten, men nå klarer jeg ikke å finne tilbake til den. Får heller ikke registrert meg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Løft bilen på 2-søyla løftebukk, monter fjærklemme inni fjærer foran klem dem sammen, ta ut(kan være litt knot første gangene), flytt fjærklemmene over på ny fjær, klem dem sammen med skålene strategisk plassert, sett på plass fjær og slakk av fjærklemmer, husk gummiputene opppå fjærene. Sett girkassejekk på en lur plass oppunder bærebruene bak, løsne indre bolt, slipp ned girkassejekk ta ut fjær, sett inn ny fjær, jekk bærebru på plas med girkassejekk, skru til, husk puter. Tidsforbruk: 30-60 minutter om ikke noe faenskap dukker opp. Ellers, kikk på freaken og merceforumet etter DIY, gjester har ikke tilgang til DIY på MBE. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbc200 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Løft bilen på 2-søyla løftebukk, monter fjærklemme inni fjærer foran klem dem sammen, ta ut(kan være litt knot første gangene), flytt fjærklemmene over på ny fjær, klem dem sammen med skålene strategisk plassert, sett på plass fjær og slakk av fjærklemmer, husk gummiputene opppå fjærene. Sett girkassejekk på en lur plass oppunder bærebruene bak, løsne indre bolt, slipp ned girkassejekk ta ut fjær, sett inn ny fjær, jekk bærebru på plas med girkassejekk, skru til, husk puter. Tidsforbruk: 30-60 minutter om ikke noe faenskap dukker opp. Ellers, kikk på freaken og merceforumet etter DIY, gjester har ikke tilgang til DIY på MBE. Vell, nå vil jeg kalle ditt svar for DIY, så den forklaringen du har holder lenge for meg:) Tusen takk, da er det bare å hive seg til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg