GolFen 4 Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 hei alle kloke hoder... jeg har en passat 1,9tdi 130hk 2001mod. jeg har fått lagerlyd i vannpumpa etter bare 44000km siden siste bytte. noen som vet hva levetiden på vannpumpa er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Hei Det var tidligt. Tror jeg ville prøvd å få dette på garantien, visst du ikke har gjort jobben selv da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolFen 4 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 det er møller selv som byttet sist. tenkte jeg skulle prøve det ja. er det flere som har opplevd dette da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Hei Nei jeg har aldri hørt om det, men en gang må være den første. Er jo snakk om masseproduserte ting her da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg