gimmi Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 ah :) for eg har koblet plusene ilag inne på suben, samme med minius, så det går bare 1 + og 1 - ledning fra suben til forstekrern, på port a :) Men! subsonic greine merka eg, hehe :P så den står veldig lavt. har stilt LPF på rundt 10 på 12! om du skjønner :p Men sikringe røk her isted ^^ full pine, og noe innstilinger greier på spillern, da for den. Men det me strøm osv gjenom kabler, har akuratt nå en biltema sikrings hoolder (einaste eg hadde når eg lå opp ledningen :P En Rockford foosgate 100A automat sikring kommer i mora ;) ) Men er det mye strøm å miste i det? var jo 25 amp sikring, og syntes den var vanskli og sprenge! :P hehe. Men suben overslår lett å :( spes på dunke sanger, noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimmi Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Fikk ny kasse på suben nå! Å FY SA...n ja, fyyy så det spiller nå!!! :O overslår helelr ikkje! Nå ble livet MYE gøyere, haha :D Takk for hjelpa folk^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg