Mikal B Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Hei :) Hva er regelverket for bøtelegging ved enveiskjørt vei (med tanke på politet sin synlighet, hcor mye boten kan komme på m.m.)? Har prøvd å google, men uten hell... Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Har du blitt tatt så vanker det bøter opp mot 4200,-........ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Har du blitt tatt så vanker det bøter opp mot 4200,-........ Det svir... Grunnen til at jeg spør er at utenfor huset har vi en enveiskjørt vei på ca. 50m (nettopp blitt enveiskjørt), og utenom denne, blir det en omvei på gjerne 1 mil ++ til skolen. Men jeg har hørt at hvis vi blir tatt får vi en bot på 5k ? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Parker utenfor enveiskjøringa og gå de siste femti meterne hjem. Jeg tror det lønner seg, hvis alternativet er å kjøre 10 km ekstra dagen etter. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 ja det må være noe drit å bo akkurat ved skjold.. i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg