torleif_tho Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Takk :) har prøvd ut parafin å label-off, men de funker dårlig.. Det limet sitter som støpt, så håper dette funker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 da kan det ikke bare være lim -men sicafleks eller tilsvarende :) da må litt mekanisk "albuefett" til, parafinen gjør den mjukere men får den ikke til å løsne av seg selv. Den strippe fjerner som skoda linker til funker veldig bra men på klistremerker/dobbelside tape og slik, men hvordan den funker på det "sicafleks" du har har jeg ingen annelse -prøv så forteller du åsen det gikk :) lykke til uansett :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 ah..Det forklarer jo litt.. håper det funker ja :) skal prøve det ut imorgen, så satser på at det fungerer.. Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hvordan det ser ut i mørket :) ..har bilen inne hos Riis bilglass for soting av bakvinduene denne uken, så det blir bra :) Hva betalte du for det ? Har vurdert og sette bort jobben jeg også, men fikk ett prisoverslag på ca 4500,- for film på bakruta og siderutene bak damndamn Så det er ikke aktuellt for og si det slik :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 da kan det ikke bare være lim -men sicafleks eller tilsvarende :) da må litt mekanisk "albuefett" til, parafinen gjør den mjukere men får den ikke til å løsne av seg selv. Den strippe fjerner som skoda linker til funker veldig bra men på klistremerker/dobbelside tape og slik, men hvordan den funker på det "sicafleks" du har har jeg ingen annelse -prøv så forteller du åsen det gikk :) lykke til uansett :) Har prøvd stripe fjerneren, men det funka dårlig...:S mulig drillen var for svak, men det skal litt til for å få det vekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg betalte 3500 for sotingen av bakruta, og de 2 sidevinduene bak.. Tok den mørkeste solfilmen.. Rart at de skulle kreve så mye hos deg :/ kommer bilder etterhvert, men vil helst fjerne "limet" bak først :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Da har jeg enedlig lagt ut noen bilder av hvordan Stratusen min er blitt :) Soting av vinduer, lykter og refleksplaten.. måtte lime den på igjen, siden sikaflecs'en er umulig å få helt vekk, selv etter utallige forsøk med diverse oppløsningsprodukter :S fikk beskjed av et bilpleiefirma, at eneste måten å få det vekk var å skrape det vekk med kniv, for så å lakkere på nytt.. så da ble det heller til at jeg limte plata på igjen-.- Så det ble så som så, men bedre enn sikaflecs restene som var der før... og for de oppmerksomme, så har jeg byttet felger.. Grunnen: Statenes vegvesen. De likte dårlig at bakdekkene mine stakk en halv cm ut fra bilen. det som skal gjøres i neste omgang, blir å bestille røde bremsekalipere fra ebay, og få fikset hovedlysene, som ikke fungere pga dårlige ledninger :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Ble veldig bra det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hei, nå var bilen RÅ! :D Men kva sa statens vegvesen om dei sota baklyktene da ? :P Eller er det gjort etterpå ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Takk ;D Mangler bare røde bremsekalipere nå, så blir det enda bedre ;) De sa ingenting om de, så de skal nok være lovlige ;) Var bare dekkene jeg hadde før som stakk for mye ut, også mangler jeg kjørelys :S er ledningene som er dårlige, så har bare grøftelysene som fungerer:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Kult :D Har rekna med å få eit pålegg om å skifte lykter når eg ein gang vert stoppa i kontroll, men kansje eg ikkje får det då likevel :D hehe Blir bra med nye bremsekalippere ja ;) Må legge ut link til de du bestiller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hehe;P Ja, skal gjøre det ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Da var Kjørelysene mine fikset :D godt å kunne kjøre lovlig i mørket :P Har og fått tak i en 12" subkasse, med forsterker :happyhappy: Trenger bare å trekke ledningene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludvigsen08 Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Kjempe fin bil :) så stress med limen bak altså? jeg tenkte på noe det sammen. slipp vekk limen ,grunning,fyll,lakk. hehe alle har ver sin medtode :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg