Gå til innhold

Min Chrysler Stratus LE 1996

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da kan det ikke bare være lim -men sicafleks eller tilsvarende :) da må litt mekanisk "albuefett" til, parafinen gjør den mjukere men får den ikke til å løsne av seg selv. Den strippe fjerner som skoda linker til funker veldig bra men på klistremerker/dobbelside tape og slik, men hvordan den funker på det "sicafleks" du har har jeg ingen annelse -prøv så forteller du åsen det gikk :) lykke til uansett :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det ser ut i mørket :) ..har bilen inne hos Riis bilglass for soting av bakvinduene denne uken, så det blir bra :)

Hva betalte du for det ? Har vurdert og sette bort jobben jeg også, men fikk ett prisoverslag på ca 4500,- for film på bakruta og siderutene bak damndamn Så det er ikke aktuellt for og si det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan det ikke bare være lim -men sicafleks eller tilsvarende :) da må litt mekanisk "albuefett" til, parafinen gjør den mjukere men får den ikke til å løsne av seg selv. Den strippe fjerner som skoda linker til funker veldig bra men på klistremerker/dobbelside tape og slik, men hvordan den funker på det "sicafleks" du har har jeg ingen annelse -prøv så forteller du åsen det gikk :) lykke til uansett :)

Har prøvd stripe fjerneren, men det funka dårlig...:S mulig drillen var for svak, men det skal litt til for å få det vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg enedlig lagt ut noen bilder av hvordan Stratusen min er blitt :)

Soting av vinduer, lykter og refleksplaten.. måtte lime den på igjen, siden sikaflecs'en er umulig å få helt vekk, selv etter utallige forsøk med diverse oppløsningsprodukter :S fikk beskjed av et bilpleiefirma, at eneste måten å få det vekk var å skrape det vekk med kniv, for så å lakkere på nytt.. så da ble det heller til at jeg limte plata på igjen-.-

Så det ble så som så, men bedre enn sikaflecs restene som var der før...

og for de oppmerksomme, så har jeg byttet felger.. Grunnen: Statenes vegvesen. De likte dårlig at bakdekkene mine stakk en halv cm ut fra bilen.

det som skal gjøres i neste omgang, blir å bestille røde bremsekalipere fra ebay, og få fikset hovedlysene, som ikke fungere pga dårlige ledninger :/

post-59152-13804853329428_thumb.jpg

post-59152-13804853329535_thumb.jpg

post-59152-13804853329581_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...