Michal Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 er det noen som veit om noen 200sx s15 her i landet?? og isåfall, hvor holder han til?? bare litt nysgjerrig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 ja, faen det lurer jeg oxo på!! nå har jeg jo sett skyline live flere ganger, så da er det kanskje på sin plass å se 200sx s15 oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Desverre ingen av de i landet......... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Så få inn en da mann! :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 nja, da trur jeg faktisk jeg vil beholde min!! men som sagt har jeg aldri sett den, så derfor jeg ville se den, for kanskje jeg da vil ha den en gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Essex nja, da trur jeg faktisk jeg vil beholde min!! men som sagt har jeg aldri sett den, så derfor jeg ville se den, for kanskje jeg da vil ha den en gang;) Jeg tror jeg vil ha en engang... yummy yummy yummy yummy yummy Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Å Gud hjelpe meg! Jeg er ikke religiøs, men den kjerra gleder jeg meg til å se på...ehm...neste års japsetreff (bare de har råd til et C-West kit i tillegg da,hehe) :D :D *få noen til å importere en S15* Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Samme problem med S15 som med Skyline, det er ikke ECE papirer på den. Eu papirer på avgass krava, du kan jo få den TUV godkjent på egen hånd eller kansje du får importert en på sjeldenhets grunnlaget? S15 kom i 1999 og overtokk for s14a som gikk ut i 1998. Samme motor som S14 har, SR20DET. Den er kun levert med høyere ratt.. ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 legger inn to bilder jeg oxo da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 og her kommer rompa;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Fy fan for en fin bil dah..:D En sån vil æ ha...:cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 nå skal det jo nevnes at dissa er så smått styla litt da;) litt mer diskret original kanskje? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 og forfra, originalt; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 det er en skam at nissan ikke satser større i resten av verden på de feteste bilene sine.. ville faktisk tru at det er et market for slike biler.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by Schlasken det er en skam at nissan ikke satser større i resten av verden på de feteste bilene sine.. ville faktisk tru at det er et market for slike biler.. sikkert ett kjempemarked!!! da ville oxo Nissan fått et bedre rykte, for når du sier Nissan til en som ikke har peil, rister han svakt på hue å tenker; micra... 200sx har han lixom aldri hørt om! (ja, det går ann) *sukk* men det værste, er at 200sx s15 er den siste 200sx EVER!!! *dobbeltsukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg