Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Det er en jævla rå bil! Jeg digger alle (nyere) 200sx. *misunne de som har* ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 orginalt er s14 penere .. men den styla s15 var deilig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Veilside s15.. gimme! Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Veilside s15.. gimme! fy, faen, den var rå!!! mye plastic, men men;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by marius Samme problem med S15 som med Skyline, det er ikke ECE papirer på den. Eu papirer på avgass krava, du kan jo få den TUV godkjent på egen hånd eller kansje du får importert en på sjeldenhets grunnlaget? S15 kom i 1999 og overtokk for s14a som gikk ut i 1998. Samme motor som S14 har, SR20DET. Den er kun levert med høyere ratt.. ;) Med tanke på problem med avgass, lys og den slags.... hvorfor er det ingen som tenkte på følgende før regelen ble fjernet 1/1-2002, før det var det nemlig en regel som var ca slik: Dersom en tar med en bil som flyttegods fra utlandet, slipper en å tenke på sånne bagateller som katalysator, støy, lys, avgass, effekt osv. Hadde det ikke vært deilig å tatt med en Nissan Skyline med 1000 hk til landet og ikke fått problem med støy, avgass og også sluppet å betale avgift for de 1000 hk:-) Jeg ble faktsik gjort oppmerksom på denne regelen hos Biltilsynet når jeg skulle få nye skilt på min USA importerte Vento VR6. Da fikk jeg beskjed om at bilen min kunne trimmes hvor mye jeg ville uten å evt måtte betale avgifter for det, katalysator kunne jeg hive hvor jeg ville og unødvendigheter som sideblink og sånn, det var ikke påkrevd siden bilen min ble tatt inn som flyttegods... Som sagt, synd denne regelen ble fjernet 1/1 iår og at ingen har tenkt på det før! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Det er en S15 med i High Octane 2 på 402m battle. Den var ikke spesielt staylet, men den så ganske fin ut i grunn. Jeg syntes at den lignet litt på en aston martin DB7. Når kommer HO3 for salg her egentlig? Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by quattro Det er en S15 med i High Octane 2 på 402m battle. Den var ikke spesielt staylet, men den så ganske fin ut i grunn. Jeg syntes at den lignet litt på en aston martin DB7. Når kommer HO3 for salg her egentlig? De er på vei over fjorden nå! Skal ha de innen enste uke klar for salg! Vi har greid å fått tak i 40 DVDr av det første partiet. Så dette er noe dere må få med dere..! :D :D dragcar Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg