golf_IV Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Har en Aeb motor med ukjent tilstand, den går rundt men veit ikke noe om den annet en oljelampa begynte og lyse så blei den tatt ut. det er ikke svinghjul på den, men med eksosmanifold, innsugsmanifold, starter. såklart topp og bunnpanne følger med. den går rundt så har ikke satt seg. men gir ingen garanti på den. Selges for 2000kr, topp er nok hel (komplett) men hvordan resten ser ut vet jeg som sagt ikke, girkasse mente han som hadde hatt den at var deff 5 gir på. men jeg får satt girkassa i 5 gir uten problem, så om det bare var feiljustering han hadde gjort eller ikke vet jeg ikke, men opp til kjøper og finne ut om dette faktisk er sant eller ikke. hvertfall selges den for 1000kr, kan gjøre et bra kjøp på kasse som kanskje er hel her ellers så har man en dele kasse til eventuelt prosjekt. Kontakt på Danielmeye@gmail.com Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28175892 masse mere deler der og! Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg