kimafro Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 det blå er treverk.kan bruke hva du vil egentlig.lim det fast eller skru det fast til døra.husk og grov slip med sand papir på der du skal støpe.lag en ramme rundt.så langt ut du føler foe eller hvor lomma stopper.deretter setter du på mdf ringen og gjør så den passer.så stifter du laken eller what ever rundt ramma og ringen.så er det bare å dynke med polyester og forsterke med litt glassiber.voila ferdig.hehe mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Du er et geni! Nok en gang bøyer jeg meg i støvet for hjelpen! Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Der var hovedenheten bestilt (http://www.pixmania.com/no/no/8371744/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-ipod.html?srcid=369) Og forsterkeren er alt kommet (http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=13543) Har allerede kjøpt tec7, silikon og trelim (samt annet verktøy) Kanskje man skulle lage en prosjekt tråd om dette? :) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 kjempe bra mr.prosjekt tråder er alltid morro og følge med på :).men ikke ta med skilt nr ditt pga er mange pøbler som stjeler som også følger med desverre.arg.men dette kommer til å bli bra.er morro og se flere og flere blir intresert i bilstereo :) håper at du får det sånn du vil ha det.noen ganger må en nesten bare prøve og feile,men tror du kommer til å få det bra ang dør sidene dine.bare husk og sparkle føre du begynner og trekke så du får en bedre finish.lykke til mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 det røret du hadde der er vel forvarming til f,eks gasser eller hva du har. høres ut som en sliten luft mengde måler eller utett vakuum system Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Har vært og tatt bilde av ledningene, for å finne ut hva jeg trenger nytt. Diskantledningen: Trengs det nytt? 6x9" ledninger: Skal ikke ha 6x9" i bilen, men de er perfekt lengde for 6.5" som skal i dørene og bak til forsterkeren. må de byttes ut? Sist så har jeg en stor og feit ledning liggende inne, aldri vært i bruk. Har omtrent 10m av denne. Kan den brukes? Slik ser batteriet ut: Noe som må gjøres her? (Bortsett fra å skru + ledningene på, så klart) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Da var byggingen igang! :) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Pluss skal på ja, med sikring så nærme batteriet som mulig, også burde du legge opp en ekstra pluss rett til dynamoen også, og ekstra jording fra minus til chassie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 søk på the big three på youtube så finner du ut hva som du bør gjøre med strømmen forran Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 ledningene du har er fullt brukende.er det di gamle diskant ledningene du har der.folger med ledning på focal settet.du er godt på vei. mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 har lest om tb3, skal oppgraders så fort jeg har nok ledning til alt :) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 ja.... da var høyttalerkassene til dørene gjort nesten helt ferdig, og har møtt mange problemer nå. 1. kassene stikker for langt ut. De tar ikke i noe, og foten tar heller ikke i høyttaleren, men den stikker så langt ut at det kommer til å bli irriterende vibrasjoner i foten. 2. panelet er (sansynligvis) ikke sterkt nok til å holde kassen og høyttaleren stabil. 3. festet mellom dørpanelet og selve døren er kraftig redusert, siden jeg måtte kutte i metallet (der noen av festene skulle stå) for å få plass til høyttaleren. Dette har ført til at jeg trur hele panelet blir å vibrere når det blir spilt musikk... Jeg er tildels deprimert nå... hvis dette ikke går, er det veldig mye penger som har gått ut av vinduet Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 da må du forsterke da :S er da ikke værre enn det.......... lov og tenke litt og da ;) Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg