Gå til innhold

Nytt anlegg, trenger hjelp til stort sett alt!

Ranger emnet


BaardI

Anbefalte innlegg

DSC_00491.jpg

 

det blå er treverk.kan bruke hva du vil egentlig.lim det fast eller skru det fast til døra.husk og grov slip med sand papir på der du skal støpe.lag en ramme rundt.så langt ut du føler foe eller hvor lomma stopper.deretter setter du på mdf ringen og gjør så den passer.så stifter du laken eller what ever rundt ramma og ringen.så er det bare å dynke med polyester og forsterke med litt glassiber.voila ferdig.hehe

 

mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjempe bra mr.prosjekt tråder er alltid morro og følge med på :).men ikke ta med skilt nr ditt pga er mange pøbler som stjeler som også følger med desverre.arg.men dette kommer til å bli bra.er morro og se flere og flere blir intresert i bilstereo :) håper at du får det sånn du vil ha det.noen ganger må en nesten bare prøve og feile,men tror du kommer til å få det bra ang dør sidene dine.bare husk og sparkle føre du begynner og trekke så du får en bedre finish.lykke til

 

mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det røret du hadde der er vel forvarming til f,eks gasser eller hva du har. høres ut som en sliten luft mengde måler eller utett vakuum system

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og tatt bilde av ledningene, for å finne ut hva jeg trenger nytt.

Diskantledningen: Trengs det nytt?

DSC_0248.jpg

 

6x9" ledninger: Skal ikke ha 6x9" i bilen, men de er perfekt lengde for 6.5" som skal i dørene og bak til forsterkeren. må de byttes ut?

DSC_0249.jpg

DSC_0250.jpg

Sist så har jeg en stor og feit ledning liggende inne, aldri vært i bruk. Har omtrent 10m av denne. Kan den brukes?

DSC_0254.jpg

Slik ser batteriet ut: Noe som må gjøres her? (Bortsett fra å skru + ledningene på, så klart)

DSC_0253.jpg

/// BIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ja.... da var høyttalerkassene til dørene gjort nesten helt ferdig, og har møtt mange problemer nå.

1. kassene stikker for langt ut. De tar ikke i noe, og foten tar heller ikke i høyttaleren, men den stikker så langt ut at det kommer til å bli irriterende vibrasjoner i foten.

2. panelet er (sansynligvis) ikke sterkt nok til å holde kassen og høyttaleren stabil.

3. festet mellom dørpanelet og selve døren er kraftig redusert, siden jeg måtte kutte i metallet (der noen av festene skulle stå) for å få plass til høyttaleren. Dette har ført til at jeg trur hele panelet blir å vibrere når det blir spilt musikk...

 

Jeg er tildels deprimert nå... hvis dette ikke går, er det veldig mye penger som har gått ut av vinduet

/// BIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår