Sandmo Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 (endret) Det er ikke så veldig mye liv her, så får vel prøve å fremprovosere litt :) Og derfor lurer jeg på, som trådtittel sier, hvilken bilvoks DU foretrekker? Og hvorfor? Personlig foretrekker jeg Swissvax Insignis V2 fordi den er latterlig lett å både legge på og buffe av, samt at den lukter himmelsk og gir en fantastisk følelse av eksklusivitet :) Endret April 27, 2011 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Nå dukket akkurat CG Pete's 53 Black Pearl limited edition opp på døra. Uten at jeg har prøvd den enda kan jeg si jeg foretrekker den av de jeg har prøvd allerede bare pga lukta og designet på boksen, samt at det føles eksklusivt å ha boks nr 4161/5000. Nå vet jeg at dette skal være en god voks etter å ha sett resultater og diskusjoner om den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutleifSæter Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Glans og varighet bør vel priorteres føre lukt og innpakning ? :checkflag::checkflag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 (endret) Glans og varighet bør vel priorteres føre lukt og innpakning ? :checkflag::checkflag: Helt klart, men det er jo med på å trekke opp helhetsinntrykket ;) Endret April 27, 2011 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Glans og varighet bør vel priorteres føre lukt og innpakning ? :checkflag::checkflag: Selvfølgelig, men nå vet jo av folk som har prøvd den at den gir god glans og grei holdbarhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Men holdbarheten er ikke veldig mye mer enn "grei" heller :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Det jeg har hørt :P men gjør ikke meg mye å legge nytt lag i ny og ne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Enig med deg :) Det er jo det som er kosejobben :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Enig med deg :) Det er jo det som er kosejobben :) Så sant, så sant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Skal man gå kun etter lukt, er forresten Zymöl Concours den overlegent beste :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Etter å ha prøvd voksen nå vil jeg si glansen imponerte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Til nå må jeg si at Poorboys Nattys Blue har imponert meg veldig :) Har flere vokser jeg ikke har fått testet ennå.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Dritt å polere bil i bergen.. Brukte to timer på å polere og vips etter første kjøretur var bilen full av støv og skitt fra all den gravingen OVERALT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 (endret) Er nybegynner så har kun testet Autoglym voksen og Biltema voksen ( :nono: )og da var Autoglym helt klart best! Endret Juli 2, 2011 av Bekklund Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Er nybegynner så har kun testet Autoglym voksen og Biltema voksen ( :nono: )og da var Autoglym helt klart best! Da har du mye å glede deg til ;) Men den AG voksen har fått mye skryt på engelske forum... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg