Gå til innhold

Audi a4 stereo

Ranger emnet

AudiNils^o

Anbefalte innlegg

Hei hei

Jeg lurte på å kjøpe meg nytt anlegg i bilen min. Bytte ut hele Audi Concert systemet med en Audi A4 DVD GPS Navigation player

Bilen er en Audi A4 B6 2004 mod

Er dette mye jobb? Og vil det passe?

Ser på bilder at hele klimakontrollen min må flyttes ned et hakk, hvor det nå er et oppbevaringsrom.

Her er noe lignende slik jeg vil ha det: http://lastopp.no/3/e176404a58e57351feb720f2ef19e7a6.jpg

Her er slik det er pr i dag: http://lastopp.no/3/48f7b1496c90ead21b2595317c66fee5.jpg

Noen som har ærfaring med noe lignende? =))

Takk for svar

Endret av AudiNils^o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit.. Det er det jeg har gjort -.-' Ringte til møller. Men de kunne ikke garantere noe som helst, og hvis jeg skulle ha orginalt ville dette kostet både en arm og en fot og til og med da kunne jeg risikere å ikke få alle funksjonene.

Så jeg ble anbefalt å gå for noe uorginalt..

Men hvis jeg også kjøper klimakontroll for b7, vil dette passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Behøver ikke bytte klimakontrollen om du er stø på hånda og kan håndtere noe kappe/slipeverktøy... bredden på klima-frontpanelet må reduseres med noen millimeter på hver side, siden den skal sitte lengre ned på midtkonsollen enn før. Midtkonsollen i seg selv må også kuttes litt på "innsiden" for å få inn den nye holderamma inni midtkonsollen, men dette blir jo helt usynlig til slutt. Ellers er det en kurant jobb, men enkelt sagt blir det penere jo lenger tid du bruker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider