mrshiivah Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Hei, Jeg har en Nissan Almera 99 modell. Trenger å fikse litt ting på den: -Nye høytalere -forsterker -Bass -dekk/felger osv. Kan f.eks ha klistremerker på bilen + Anbefale dere, dele ut brosjyrer til folk, (eller noe annet dere vil at jeg skal gjøre).. Hvis du/dere er interesserte så kan jeg sende bilder av bilen, og mer info. Send meg en melding om du er interessert :) . Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 (endret) Cluet med spons er ikke at du skal spørre hva andre kan gjøre for deg, men at du skal spørre og bevise hva du kan gjøre for andre. Ja, og så må det være litt mer lukurativt og interessant å sponse skal det være verdt noe... Edit; nå vet jeg ikke hvor naiv du er, men tipper du scorer høyt siden denne tråden lå på Prosjektforum. ;) Bare at om folk sender pm og spør om du er 'mrs hiivah' eller 'mr shiivah', så refererer nok det til parantesen i innlegget ditt. Endret April 27, 2011 av henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg