Gallagher Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hei, jeg har et problem.. kjørecomputeren i instrumentpanelet mitt har begynt å rote litt på sine eldre dager... Viseren av gjennomsnittshastigheten viser aldri mer enn sånn ca 5 km\t, selv om jeg har gjort mitt beste for å få den opp :) Det samme er det med viseren av gjennomsnittsforbruk.. den viser sånn ca. 3 liter per mil, og det er vel litt i overkant.. Noen som vet hva dette kan skyldes ? Er det noen der ute som kan fortelle meg hvordan man nullstiller kjørecomputeren ? akkurat bygget om til 16v, så ikke så erfaren på dette :) Forslag mottas med takk :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Ari Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by golf gti16v Heisann! Jeg skulle bare si fra at jeg har akkurat det samme problemet med min golf. Den er også ombygd. Fra 1.6cl - 1.8 gti 16v. Kjedelige greier, jeg skulle også gjerne visst hvordan man fikset dette problemet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 og dere har koblet på vakum? Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Ja, har koblet inn vakuum... det må da finnes noen som vet hvordan og når tellerene på computeren nullstilles ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Med den lille skyveknappen på viskerbryteren har du to posisjoner.. pos 1. Den nullstiller seg når bilen har stått stille i to timer.. pos 2. sammenlagt all kjøring... Du nullstiller det som står i pos 1 eller 2 ved å holde denne bryteren helt til høyre eller venstre for henholdsvis pos 2 og 1.. Dersom jeg husker riktig (noe som er langt fra sikkert) må du koble opp vakum, utetemp og oljetrykk (+ vcc og gnd tror jeg) når du bygger om til kjørekomputer. Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Tusen takk :) fant ut av dette nå :) har brukt hele el-nettet til 16v en på ombyggingen, så trengte ikke kople til noe.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg