Quicksilver Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Jeg får et egent program alene :) der skal jeg kjøre selv sammen med NRK Duden :) Bilen min var ikke klar til Artic filmingen derfor var den ikke der.. er veldig glad for at den ikke var med der nå hehehe :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Heisann. Etter å ha sett hva de klarte med min på ett 5 min innslag, så kommer nok bilen din til å se fin ut etter ett helt program (red.-helt flat). 5 min - Litt skrot 25 min - ???? (-mer skrota hvertfall??) "Do the math" Seriøst, det blir sikkert ett konge program, men la dem ikke stikke av med bilen uten at du er med... :op Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolarsen Skrevet September 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Jeg blir så forbanna! Helen på Autofil sendte meg en sms for noen dager siden på at GT-R`en skulle komme i kveldens utgave. Hva skjedde? Jo den kommer ikke før neste mandag...... Har Autofil helt kontroll?? Men,men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!! Siter Turbolarsen (323 GT-R) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by 323 GT-R Jeg blir så forbanna! Helen på Autofil sendte meg en sms for noen dager siden på at GT-R`en skulle komme i kveldens utgave. Hva skjedde? Jo den kommer ikke før neste mandag...... Har Autofil helt kontroll?? Men,men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!! Vi får se nuh da :D Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Så ut som de bilene ble "godt" brukt, ja.. Stakkars han som eier RX7`en.. liksom.. Jan Erik har hatt loffen sin i potta di.. lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 sier som quicksilver....jeg kjører heller bilen min selv. haha...fy faen så dårlig av dem å ''bruke opp'' bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 "jeg der du drar bilen til 8500 omdreininger, Tommy..." "...hysj! Kanskje eier'n ser på!" :D :D :D :D Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Det feteste var vel det nye kallenavnet på RX-7 : Vestlandsbudeje ;) hehe Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Loppa Det feteste var vel det nye kallenavnet på RX-7 : Vestlandsbudeje ;) hehe haha..tror dere ikke at den meldinga tikker inn som sms fra den slibrige loppa, mens jeg ser på autofil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg