Hurrycaine60 Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Hvordan nullstiller jeg servicelampa på min Opel astra 2006 mod? Finner det ingen plasser. Har alltid funnet det på amdre bilmerker jeg har hatt. Dette er vel ikke noe som BARE ett verksted kan gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Håper du ikke gjør dette for å hoppe over servicen? Veldig viktig med service på så ny bil. Har autodata på pc-en min så her har du oppskriften: Skru på tenninga, forsikre deg om at det er kun trippteleren og km stand som lyser i vinduet der Skru av tenninga, trykk på knapp A (det er den knappen som er på høyre side av speedometeret, om jeg husker rett så er det bare en knapp på disse) Skru på tenninga mens du holder inne knappen Fortsett og holde knappen nede til det blinker "inSp" to ganger. Hold fortsatt knappen inne til det står "......" i displayet Slipp opp knappen og skru av tenninga. Jeg har oversatt det fra engelsk etter beste evne. Skal ikke være så vanskelig. Det er veldig viktig at du leser igjennom det som står før du begynner. Ekstra viktig at du ikke slipper opp knappen mens prosessen foregår. Jeg tar ikkeno ansvar for dette om det skulle gå galt! Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrycaine60 Skrevet April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Neida hopper ikke over service. Akkurat hatt den hos opel i Årjæng. Men de hadde "glemt" å nullstille. Gidder ikke kjøre 14 mil for det hvis noen andre kunne dette og det kunne du!! Takk for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg