Low-Ryder Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 a: På slutten av 2009 ble det søk om motorybytte m/tilbehør. 3 mnd senere, ca starten av 2010 ble søknaden invilget, og trengte bare å bestille time. Slet mye for å få nye motoren helt frist, og ett år senere er jeg helt klar. b: Skaffet meg også senkesett i fjor, og tok forstillingskontroll Juli 2010 med utprint av resultat og stempel. Plan var å få begge godkjent på samme time. --- Nå er bilen klar, har jeg alt av papirer klart, er klar til å dra på visning, men er søknaden for motorbytte gammel nå? Må jeg kanskje også inn på ny forstillingskontroll siden det er 9 mnd siden jeg fikk printet ut papirer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low-Ryder Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Måtte en tur innom biltilsynet og snakke med en kar. For å svare på mitt eget spm så var det igrunn ikke noe som tydet på at en invilget søknad måtte fornyes. Det var sjangser for at noen nye regler kunne vært påført i mellomtiden, men som oftest var det ikke det. Her var det bare å ta med papirer, eller saksnummer, så ville en ansatt kunne se om det er noen nye regler som spiller inn. Hvis ikke, er det bare å bestille time. Når det gjelder mitt andre spm: Her kan man ikke ha noe eldre enn 3 mnd gamle forstillingspapirer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg