loffus Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 noen som vet kor man skal få taki ny antenne til bilen min. har funnet ut korleis e får den bytta men sjekka opp littegrande på nette men ikke funnet noe. må man høre på merkeverksted? noen andre plasser/side man kan få bestile deler til bilen min uten om merkeverksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Skal du ha ny av samme type, eller skal du ha en som ser annerledes ut? Jeg vet at ny av original type koster noen få hundrelapper på Ford, og da kan man få med foten også. Lurer på om det var 400 jeg ga inkl fot, etter jeg knakk antenna i vaskehallen. Dette var til Mondeo da, men Focus er ganske likt regner jeg med. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Er samme antenna på Focus og ja. Liten vits i å lete land og strand rundt for noe som ikke koster mer originalt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Ja rekna med de ikke er store forskjellen men. må sende dem en epost å høre. fint med radio i bilen når man er på ferie:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg