Mr Knutsen Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Siden det er så mange andre som har lagt ut sine Stratuser her så får vel jeg legge ut min også da :) 1996 modell, gått ca 147k, ikke rust da den har gått her i Nord :), litt riper her og der men ikke noe som bekymrer meg. Ble kjøpt for ca 10 mnd siden og prisen var astronomiske 5000,- :D Har satt på ny grill, byttet instrumenter, satt in CMTC, kromringer rundt speedo osv og sotet baklysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Litt flere bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Og de siste bildene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Utrolig fin Stratus :) Hvor fikk du nye grill fra? ebay? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Yepp, er kjøpt på eBay allt av extra stæsj :) Grill: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHRYSLER-CIRRUS-GRILLE-CHROME-95-96-97-98-/400198023173?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACirrus&hash=item5d2da93805 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 tenkte meg det :) får kikke litt selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Fin bil detta her ja ;) Spesiellt felgane må eg seie :D (har samme sjøl, kremt,kremt:P) Kjekt å sjå at fleire legge ut en tråd på bilane sine ;) kjekt å ha nokon å spørr om det er noko ein lura på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 (endret) Hmm, har tåkelys klare for og settes inn. Men ingen skruer og feste de med. Hvordan ser de ut ? Noen som har ett bilde av skruene ? Og festene i støtfangeren. Endret Mai 3, 2011 av Mr Knutsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 husker ikke helt men de skal festes med karosseri skruer med selvlåsende mottrykk eller hva de heter :) den låsen festes på støtfangeren i en åpning, jeg monterte slik for en stund siden mulig jeg nevner det der ;) bruk søke funksjonen ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Argghhh fjernet reflekslista på bakluka i dag. Og WTF? var under den? 4 orginale hull :( Lurer på hva de var ment til? De 2 ytterste er like mens de 2 i midten har forskjellig størrelse :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Hvordan i alle dager fikk du vekk reflekslista uten noen rester? :O Hos meg er det masse sicafleks rester, som er tilnærmet umulig å fjerne! :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Brukte Citrus spray, klut, masse såpevann og ikke minst fingrene :) Hadde ikke det funket hadde det blitt Citrus spray og høytrykksspyler :) Men litt irriterende med de 4 hullene som var under lista da :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Så det slik ut når du fjernet refleksen? Har prøvd diverse sprayer, som jeg kjøpte på biltema o.l. Fikk beskjed at det er sicafleks,å eneste å få det vekk var å skrape med kniv, men da går ikke alt vekk uten å skade lakken :S Ser ikke ut som jeg har noen hull da, sålangt iallefall. Rart at de skulle være der :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hei.. Eg lurte berre på eit par ting :) Lenge siden du kjøpte felgene dine ? :P Og kor ? Megahjul ? :P Eg har akkurat same felgane, og sliter med at det oksiderer (ruster) rundt kanten. Ikkje akkurat så veldig fint :S Så lurte på om du også har merka dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg kjøpte mine brukt og har bare hatt de i ca 1 mnd. Har ikke sett noe til oksidering ennå i hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg