Stave1989 Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 hmmm :S har de vert brukt lenge før du kjøpte dei da ? med forige eiger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Argghhh fjernet reflekslista på bakluka i dag. Og WTF? var under den? 4 orginale hull :( Lurer på hva de var ment til? De 2 ytterste er like mens de 2 i midten har forskjellig størrelse :( Hullene er ment til å feste listen til bla Chrysler cirrus. Disse bilene kommer i mange varianter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 hmmm :S har de vert brukt lenge før du kjøpte dei da ? med forige eiger ? Det har jeg ikke noen formening om. Men dekka som sto på var utslitt så litt har de nok blitt brukt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Hullene er ment til å feste listen til bla Chrysler cirrus. Disse bilene kommer i mange varianter. Ja er klar over at bilen kom i flere merker :) Men, men får vel prøve og få dekket til de hulla på en eller annen måte. Noen som har noen kreative forslag med hva? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Siden jeg har cirrus grill så monterte jeg en Chrysler Cirrus list på bakluken. Hvis du ikke vil ha list bak så sliter du. Du kan jo få tak i en nyere bakluke,disse er det ikke huller i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foxchase Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Min bil er en 1998-modell. Så jeg har ikke hullene bak :P Og hvorfor bare kromringer? SKulle hatt hele Cirrus-clusteret, slik som i min :D Uansett, fin bil! Vurderer å kjøpe noe felger selv :) Siter - 1998 Chrysler Stratus 2.0 LE Automatic - 2001 Chevrolet Lumina 3.1 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Vel har jo i grunn veldig lyst på Cirrus clusteret som du har, men det er jo umulig og oppdrive :( Men hvis du vet om ett så skrik ut ;) Er en på e-Bay som reparerer slike cluster men han selger ikke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foxchase Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-00-STRATUS-CIRRUS-SPEEDOMETER-CLUSTER-GAUGE-TACH-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZModelQ3aCirrusQQhashZitem5199439b7fQQitemZ350463695743QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_505wt_1011 Har du manuell eller automat? Jeg måtte gjøre en lett modifisering for å få det til å virke med Autostick, siden Cirrus knapt kom med dette, bare vanlig automat. Men man trenger først et amerikansk cluster som faktisk har Autostick, da. Først skrudde jeg løs målerskivene og motorne til målerne (Disse sitter sammen) på både Cirrus og Stratus-clusteret. Ser at du har et Dodge-cluster i din, samme hadde jeg før. Deretter dro jeg bare forsiktig av målerne, siden de sitter fast med tre pinner til kretskortet. Disse tåler litt, så ingen fare, men vær forsiktig for sikekrhets skyld. Deretter byttet jeg målerne fra Cirrus-clusteret over til Dodge-clusteret. Målerne og skivene sitter som sagt i sammen, kan ta et bilde for å vise :P Siter - 1998 Chrysler Stratus 2.0 LE Automatic - 2001 Chevrolet Lumina 3.1 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Hmm, er det noen som har en bunnpanne liggende. Min lekker da litt for tiden :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Ja ja da var Stratusen solgt og ny bil handlet. Ingen Chrysler denne gangen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg