Xotick Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Har i den siste tiden oppdaget at bilen lager en klakkelyd når jeg rygger. Den kommer fra motororommet, og bare når bilen kjøres i revers. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Det kan være utslitt drivknute. Har du prøvd og legge over helt til begge sider og kjøre sakte fremover og bakover? Først så bør du sjekke mansjettene dine. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Avtalt med en bilmekaniker jeg kjenner at han skal se på det i morgen :) Så får vi se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Han mente på det er girkassa som er gåen, så da må den skiftes. Skulle hatt ei brukt ei da, noen som har ei billig ei ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 jeg har ei kasse! vectra a ell b? bensin ell diesel? send ei melding om du er interessert. 92478935 Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 vectra b bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg