Gå til innhold

Anlegg i Polo 2010

Ranger emnet

moondragon

Anbefalte innlegg

Hei er på jakt etter 2 basshøytalere bak til poloen min og hvordan jeg skal klarer å koble alt dette vis det er mulig. og hvordan jeg skal gjøre med koblingen til det orginale steroanlegg som står i bilen ? Trenger virkelig hjelp på dette !!!

noen som har noen forslag på hvordan jeg skal løse dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

budsjettet har jeg tenkt fra 10000 tenker jeg.

Har en Mono forsterker fra før jeg kjøpte i fjord JL AUDIO A1200 jeg er mest utsikt etter noen jeg kan gjemme under den øverste plata i bagasjeromet. for ønsker å ha det mest mulig plass bak der også. og hiver gjerne ut reserve dekket.

det er helt orginalt spiller fra før i bilen med aux inngang.

men skal ta bilder og legge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemer er at jeg ønsker å beholde det "orginale" plassen bak og bruke det 10 cm mellom til anlegget og tenker da på om å legge basshøytaler nedi reserve dekkplassen ?

Skal du ha basshøyttaleren under øverste gulvplata?? er det det du prøver å si? Det kan du i tilfelle bare glemme for da stenger du bassen inne under gulvet. Du bør nok satse på en customkasse som blir så bred som mulig, og som skrår inn mot seteryggen, da tar den minimalt med plass baki der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går da bra og bygge basseren ned i reserve brønnen da. kan f.eks gjennom borre med flere hull i platen (uten og ta hull i trekket) da blir den helt usyneslig, eller skjære hull i plata og sette et "gitter" over basseren, men må droppe den gummi matta baki uansett

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha basshøyttaleren under øverste gulvplata?? er det det du prøver å si? Det kan du i tilfelle bare glemme for da stenger du bassen inne under gulvet. Du bør nok satse på en customkasse som blir så bred som mulig, og som skrår inn mot seteryggen, da tar den minimalt med plass baki der ;)

oki ?

for det jeg har tenkt så langt er å ha et basselemte nedi selve reserve hjul plassen og da legge forsterker på "gulvet" (bilde 2) og da lage et hull i matta. og strekke alle kablene der. også bare legge på den siste plata på toppen som er på bilde 3 og med det beholde det orginale rommet som jeg er vant med.

den plast matta vil jo bli tatt ut da. med dette har jeg et helt sjult anlegg. og litt mer trøkk

men bør man ha 2 basselemter ? eller holder det med et ?

Og den orginale radioen heter rcd 310 forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider