Gå til innhold

Hvilken felg?!! FN1 eller FN2?

Ranger emnet

Daniel 88

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliter noe så inni helv*te med og velge hvilken felg jeg skal ha til min sorte Passat variant! Nå står det mellom ASA FN1 og FN2. Noen som ha sett disse i "virkeligheten"? :)

Klarer ikke helt å se på nettsiden om eikene på FN2 går rett/flatt ut til sidene, eller om de skrår innover vis dere skjønner? :)

Har til i morgen og bestemme meg, for da bestiller jeg!

Link til siden: http://www.sharifs-webshop.no/search.aspx?sval=X19&type=FELGF&fran=30&tiln=40&bolt=1125&mod=Volkswagen&felg_cb=57.1&st=alf

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de jeg har sett på ei lang stund. Men så begynte jeg å bli usikker da jeg vet det ser veldig bra ut når man kommer kjørende i lav fart me felger med spredte eiker, sånn som FN2..

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig valg.. Fordelen med 5 eiker er at det gir en illusjon om at felgen er større enn den er. Den andre felgen er et safe design som maaange har/lager. Bare slenger ut noen tanker her... ;)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo fint me noe som ser større ut :) så ser det tøft ut når man kommer kjørende 30-40kmt :) så er de mye lettere å vaske de!

Men ser ikke helt på bilde om de 5 eikene skrår innover, vis du skjønner? Vis de går rett ut mot felg så trur jeg at jeg tar de.

De andre er rå de å, men som du sir så er det ufattelig mange som har en felg med det samme utseende :/

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :p

Har sett de tidligere.. Må ærlig si at FN1 kledde svart bil noe jævli :)

Nederste bil har jh9 felg.. Ikke helt ulik FN2.

Er heldigvis bare en bil der jeg bor som har noe som ser ut som FN1 felgen :)

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider