Erikul Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Hei! Jeg har en Peugeot 306 XR. Den har et setebelte som ikke vil dra seg inn. Det står konstant på det ytterste og vil ikke dra inn igjen beltet. Det er snakk om høyre bakbelte som ikke fungerer. Jeg har prøvd å se på det selv, men klarer ikke å få av plasdekselet som er på utsiden av der hvor beltet er festet. Lurte på om noen kunne kjelpe meg med å løse dette problemet. Noen som har noen gode forslag på hva jeg må gjøre for å få beltet til å fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Enten har beltet vridd seg på rulla eller så er beltet defekt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikul Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Det er nok ikke vridd, det har jeg sjekka. Hva må jeg gjøre for å få bytte det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 skru av dekselet som ligger rett øver belte og sjekk om de ikke berre er den fjøra som skal sende de i retur som har detti av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg