turbowrx Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Skulle bytte pære på venstre grøftelys her om dagen, men jeg skjønner ikke hvordan man skal bytte selve pæra? Den sitter i en metallsokkel som igjen er festet til en ledning, som er strømførende. Noen som har gjort dette før? Er forresten en Omega A. Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Er vel h1 pære, er bare og dra av den metallsokkelen, legg ut et bilde om du er usikker Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Ok, skal legge ut bilde da :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Har prøvd å dra ut pæra på den til venstre uten hell. Er helt blank jeg.. Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 hehehe :P duu!!! det der er ikke en pæreholder, det er sokkel type H3 om jeg ikke tar feil :) H3 sokkel Når du kjøper nye H3 pærer så får du med ledningen og sokkelen :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 åååja, hahahaha. Da var det ikke rart at jeg plagdes så fælt :D Ja det stemmer nokk, for det står i manualen at der er halogenlys så...Takk for hjelpen :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Nei det var ikke rart i det hele tatt - haha :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg