Decepe Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 SAAB Konebil Jaja jeg vet Saab suger, går så dårlig.... Blablabla :ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 jeg liker saab :) + det så jo ut som den gik sån rimelig bra Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 RESPEKT!!! ;) Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Faen så det går da :) Enten må han satse noe enormt, pysesjåfører i de andre biler, eller fyrkrafs turbo! SAAB power :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Mer info om drittbilen: http://nordictuning.com/specialprojects/saab_9-3_2.5t.html Sjekk dynoprinten... Den har jo nesten "ikkeno" hk før 4000 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg