vectra ronny Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 hei lurte på om noen har ett tips til hvordan få åpnet en venstre bakdør på en vectra b 98 mod som har gått i vranglås. lar seg ikke åpne verken fra ut eller innside og med fjernstyrt lås /åpne knapp virker alle dørene bortsett fra venstre bakdør. klarer heller ikke dra opp låsetappen på innsiden av døren. hva gjør jeg???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 ingen??????????????????????????????????????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Aldri skjedd noen før dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 skru laust dekselet på døra så finner du altid ein måte å få den opp på ,,,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 prøv og slå i døra samtidig som du trykker på sentral lås knappen Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viktaz Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Hei ! Samme har hendt meg også... Fordøra hadde gått i vranglås (sikkerhetsmodus sa de på verkstedet på opel. ) De sa det var vanskelig og fikse det også. Da tenkte jeg at det ble dyrt så jeg dro. 2 mnd! senere var døra plutselig åpen igjen. Så da dro jeg ut kabelen til sentrallåsen inne i døra for at det ikke skal skje igjen inntil jeg får bytta den. Bedre det enn og kjøre rundt med låst dør foran. Vis du må ha den åpnet med en gang så dra til verksted. Eller du kan kjøpe en ny sentrallås enhet og bytte den. Er mye jobb da tror jeg. Siter Mvh Kris Opel Vectra CD 1.8 16V 98 mod. MB 190E W201 2.0 89 mod. MB C180 W203 2.0 01 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg