commodus Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Min bror kjøpte et hus i bygda, han som eide det hadde også et leilighetsbygg ved siden av. Forran min bror sitt hus er det 3 parkeringsplasser pluss innkjørsel til garasjen hans! leilighetsbygget har egen innegjerdet parkeringsplass til 5 biler, Så i kontrakten sto det at leilighetsbygget har tilgang til Èn gjesteparkering forran min brors hus... helt greit det liksom, men for et år siden kjøpte en stutkuk en av disse leilighetene og parkerer sin enorme iveco varebil der permanent... den er i veien for brøyting om vinteren og farlig nær utkjørselen til garasjen..null sikt... Det er og malt privat parkering på veggen av huset! Hva kan jeg/vi gjøre med dette? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Be broren din besøke denne stutkuken. Broren din bør fortelle stutkuken at siden han bor fast i leilighetsbygget så har han ikke anledning til å parkere på gjesteparkeringen. Han har værsågod å parkere på plasser for de fastboende. Hvis ingen slike plasser er ledige, får stutkuken heller parkere i gata. Hvis stutkuken ikke forstår dette så begynn med tjuvtriks slik som sukker på tanken eller banan i eksospotta. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Eller bare ta det opp med han som eier området og har formulert kontrakten som stutkuken også har undertegnet... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 ble mye stutkuk her:D haha:D Vel det blir isåfall meg som må ta det opp med han..Han eier den leiligheten denne karen, problemet er at det neppe går an og prate med han da han allerede har kranglet på seg halve bygda^^ Men jeg skal ta og sjekke opp kontrakten på huset, og eventuelt gi beskjed om at vist bilen ikke blir fjernet blir den tauet!? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg