eksponert Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Lurer egentlig på om noen har erfaring med å bytte ut standardhøyttalerne som sitter i dashbordet? Har bare disse to, og vurderer å oppgradere, da de ikke akkurat gir noe særlig god lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbj0rn Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hei. Jeg har en Polo 6N 96'. I denne stod det ingenting av høyttalere i orginalt, men gikk veldig greit å sette i nye. Har to 4" toveis i dash, to 6x9" i hattehylla og en dobbel 10" subkasse i bagasjerommet. Så kjører jeg subben og 6x9ene på en 4 kanals forsterker. De i dashen går bare rett på spilleren. Det slår veldig bra :) Men vurderer å kjøpe en 2 kanals monoblokk til subben og trekke 4"ene bak på den andre forsterkeren. Bare pass på en liten ting når du skal montere de nye høyttalerne i dashen. På førersiden går det to kabel årer. Ikke treff de. Jeg klarte å kjøre en skrue ned dit slik at hele blinklyssystemet og varsellysene ble fucked. Endte med at jeg måtte ta ud hele displayet og isolere 7 ledninger på nytt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg