Gå til innhold

Halv-clean bakluke, hvordan modifisere døråpneren?

Ranger emnet

FR33DY

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på med halv-cleaning av bakluke. Men har litt problemer med hvordan jeg skal få det til å fungere med sentrallåsen og åpne mekanismen.

Slik er det luken skal bli.

PICT0007.jpg

Slik står døråpneren nå:

PICT0011.jpg

Slik vil jeg ha den:

PICT0013.jpg

Eller slik: (feil veg)

PICT0015.jpg

men når jeg vrir den, får ikke festet til pinnen som styrer sentralåsen plass (ringet rundt på bildet)

PICT0008.jpg

Den tar i veggen bak og vil ikke få mulighet til å åpne seg i posisjonen den står i nå.

Om jeg snur håndtaket vil festet bli speilvedt og den vil få omvendt virkning.(bakluken vil være open når resten er låst og omvendt)

PICT0010.jpg

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre :wonder:

Men jeg har sett dette på nettet og vet at det er mullig. Må bare finne ut hvordan.

Noen som har gjort dette og vet hvordan jeg kan få det til?

Mvh

Fredrik

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg linket til er ikke med kontroll! men de har jo flere dyrere versjoner!

Det er mye finere og fjerne hele knappen og montere automatisk! min vectra har det, og det funker helt topp!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den her bør du vell har råa til: http://www.bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/elektrisk/ovrig-bilelektrisk/elektrisk-bagasjeromsapner/

har du ikke råa til denna så er det berre å gje opp bilprosjekt med det første. kjøpte meg denne i dag og ska koble den opp etterpå:) satser på at det blir bra:) men lykke til med prosjektet ditt

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider