Sonique Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Hei Lurer på om noen vet om det er firmaer som tar på seg mapping av MS i Norge? (gjerne i nærheten av Gjøvik). Siter Hyundai Forum Norge: www.hyundaiforumnorge.com 97 Hyundai RD Coupe 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Velox Motor, men det koster noen kroner da ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonique Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Hehe, definer noen kroner? Hvis noen vet om firmaer som generelt har bremsebenk i nærheten av Gjøvik også, så skulle jeg likt å vite om det :race Snart på tide å stupe ned i megamanualene nå! Siter Hyundai Forum Norge: www.hyundaiforumnorge.com 97 Hyundai RD Coupe 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi_Kimmi Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 http://www.Voldenracing.no holder til på lillehammer :-) han har egen bremsebenk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Anders kristiandsen i solør er ram på alt av bil elektronikk! Ikke veldig dyr heller! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi_Kimmi Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Anders kristiandsen i solør er ram på alt av bil elektronikk!Ikke veldig dyr heller! Retteråsen ja,men han er vel best på og lage boksene,ikke like dreven i å mappe de i benk.. men for all del anders er rå på MS:-) har selv kjøpt et par bokser av han :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 http://www.protrim.no er flinke! og ikke minst billige! rundt5-5500 for å mappe tror jeg.. ;) kommer jo selvsagt ann på hvor lenge du bruker i benken da! det gjelder vel alle? ikke så langt heller! Volden racing er jo flink han også! så er ihvertfall 2 firmaer som kan det.. eller er det jo rs motor i hunndalen da.. men vet ikke om han har rulle eller om du skal da ta det etter landevei.. er innafor rema 1000 i hunndalen hvis du vet hvor det er? :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonique Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Her hadde det kommet mye bra forslag ja, takk skal dere ha : ) rs motor i hunndalen visste jeg ikke om. Da får jeg ta en ringerunde å forhøre meg litt etterhvert.. Først og fremst må jeg få koblet opp styringa og fått tunet den noenlunde selv.. er ikke akkurat den vanligste bilen å ha MS på, så er litt elektronikk å sette seg inn i : ) Siter Hyundai Forum Norge: www.hyundaiforumnorge.com 97 Hyundai RD Coupe 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg