Homes Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Hei, jeg ønsker forslag til en bakre lyddemper som vil endre lydbilde for audien min. Jeg ser for meg en rumlende "grom" lyd. Er ikke interessert i at bilen skal høre rånete ut, kun at den skal romle og høres litt grom ut. Jeg ser for meg å kjøre strak 2.5" fra kat og til bakre lyddemper. Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å kappe og holde på i det originale eksosen, heller trekke nye rør fra katter, slik at jeg kan bytte tilbake når jeg vil. Er det noen som har noen konkrete forslag eller tips til hvordan jeg kan få til dette? Siter 1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Mer om samme emne i http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a6-ur-s4-s6-100-c4-1991-1997/274560-effektannlegg-2-6-v6.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg