SpikeMan Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 (endret) Da har jeg brukt noen timer i dag og i går på å få lagt ned litt dempematter. Før jeg har begynt med dempingen ser døra sånn ut, nå har døra ett lag Silent Coat 2mm, Silent Coat Noise Isolator 8mm og ett lag Silent Coat til på ytterblekket. Har også lagt ett lag til med Silent Coat 2mm på innerblekket, på begge dører foran. Har begynt litt med høyre side bak og på hjulbua, med Silent Coat 2mm, Noise Isolator 15mm og Silent Coat 2mm på hjulbua. Tar litt tid å få ut setene, men fikk det til til slutt. Liten anbefaling, ta av strømmen fra batteriet.. Slipper du feil på airbagene i setene... Også dempematter lagt, kjenner det mangler litt for å få den ultimate stillheten, men dette hjalp definitivt mye. Hadde jeg hatt muligheten er det klart jeg ville gjort dette litt annerledes, og mer. Endret April 5, 2012 av SpikeMan Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Du e dyktig! Ser meget bra ut! Skjedd noe mer? kjøpt felgene som du viste? :) hiv ut bilda å div snacks! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 (endret) Ja, så dyktig at du ikke ser at jeg har gjort det enda:P Nei, men skal komme bilder snart.. Bare vært innmari treg da andre ting har kommet litt først i det siste Har også fått tatt ved passasjer setet foran så blir spennende og se om det er noen forskjell. Felgene har jeg ikke fått kjøpt enda, men var å bytta til de som egentlig tilhører bilen og lurer på å beholde de en stund til.. spesielt nå som stipendet jeg egentlig skal få på skolen blir kansellert.. også tenker jeg på å få dem lakkert matt svart Nå mangler jeg bare å finne tida til å komme meg bort til mannen min på lyd så jeg blir ferdig med dørene foran, det er ikke så mye som mangler!! Også er det treff i Jevnaker som jeg vil være med på den 28 august mener jeg det var.. Skal mase litt på han.. Silent Coat mattene er forøvrig helt greie, noe klissete men henger som bare rakkern! Kjenner jo det at de har litt mindre vekt på seg enn Hush Mat har, men det er jo en helt annen pris! 899 for 4m2 er billig, og det gjør god nytte! Endret August 4, 2011 av SpikeMan Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 hvor kjøpte du dempemattene ? :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 http://www.bilstereosenteret.no Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 takk :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 (endret) Hmm, ser jeg ikke har oppdatert her på en god stund. Har jo skjedd en del siden sist, tenker jeg får lagt ut bilder fortløpende. Har hvertfall dempet gulvet i bilen helt bak til bagasjerommet. Fått inn monoblokka, ny subkasse og venter enda på høytalerkassene til døra men der er det ikke mye som gjenstår. Ellers har jeg skaffet nye felger og har handlet inn litt smått utvendig til bilen, så blir fler bilder når dette kommer. Her er felgene på bilen, kommer fler bilder. Endret April 5, 2012 av SpikeMan Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Ser bra ut dette! :) Kva slags kasse har du til suben? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Takk, har mye arbeid igjen så.. Blir bra til slutt :) Har faktisk ikke Morel-subben i bil nå, er en MMATS p2.5 som står der nå. Men den står i en egen bygd kasse. Dag Johansen som bygde den til en annen kar også kjøpte jeg den av han senere igjen. Veldig fornøyd med hvordan det trykker, men kjenner jeg savner litt den hifi-bassen som kommer fra Morel-subbene.. Men det kommer :) Gleder meg som en unge til å bli ferdig med dette :D Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Da fikk jeg litt ekstra små-deler til bilen, nye blinkere, markeringslys, ny grill og nye blinklys. Skal få ut litt bilder når jeg husker å ta dem.. :P Pluss at jeg jobbet litt mer med dørsidene i dag, og skal vel tilbake i morgen og håpe jeg blir ferdig; da gjenstår kun ett siste trekk til jeg er ferdig :D Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Tenkte jeg skulle legge opp en liten oppdatering om hvordan bilen ser ut i dag, begynner å bli passe fornøyd! Ikke for mye drit og ikke for lite :P Jeg synes den ser bra ut, mangler bare litt senk; spesielt foran. hva mener du? :D [ATTACH]30669[/ATTACH] Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mai 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 nice:pray Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Ser bra ut dette! Kanskje soting hadde vært noe? Xenon i tåkelys og led i Park? :) og fått lys i markeringslyset bak hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 hehe, soting står på lista over ting som skal bli gjort ;) 5000 kr så er det i boks.. xenon i tåkelysa har jeg vurdert lenge, men alltid valgt det bort.. men vi får se.. mulig jeg går for det til slutt... Hmm, jeg liker det faktisk uten led i parklysene, men hver sin smak ;) skal vurdere det :) Ja, mangler i to av de sidelysene faktisk... pærene gikk når jeg byttet lyktene :P aner ikke hvorfor.. men så har de ikke vært bytta på ti år heller da så.. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg