Bjornix Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Tøymattene i bilen begynner å bli ganske møkkete og ikke minst stive. De har tatt form etter gulvet de ligger på. Noen som har et tips til hvordan jeg kan få de fine, rene og ikke minst myke som da de var nye? Bilen de er i skal selges så en billig løsning som blir 90% er å foretrekke fremfor en dyr som blir 100%. Siter 1990 Toyota Celica 2.0 GTi x 1986 Toyota Camry 2.0 GLi Prestige x 1989 Toyota Carina II XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 På mattene i bilen min bruker eg interiørrens, interiørbørste og ein mikrofiberklut til å tørke. Kan og bruke vann for å spyle vekk dritten etter rens, men dette har eg ikkje testa enno. Du kan for eksempel lage ein blanding med vann og såpa du bruker på bilen. Jobbe blandingen inn i mattene med børste, svamp o.l. Derette spyle av vannet og la mattene tørke ein plass før du tar dei inn i bilen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Ville fulgt rådene til todleif :) Det bør være tilstrekkelig det :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg