El_diablo Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Min far vurderer å kjøpe en ny forester med eller uten snurr. Jeg tenkte derfor å tipse han om nybilimport fra Sverige eller Danmark. Har prøvd å regne litt på det, men problemet er jo at jeg må vite prisen for selve bilen uten avgifter. Hvis jeg går inn på f.eks subaru i DK så er jo bilen oppført inklusiv moms og avgifter i danmark. Jeg må vite prisen på bilen uten avgifter og moms pga det får vi jo trukket i fra, vi må jo betale til Norge i stedet for. Altså hvor finner jeg oversikt over prisen på biler uten moms og avgifter i sverige og danmark. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Momsen i Danmark er ihvertfall 25% etter hva jeg har hørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Danmark er billigst.. Du kan vel ringe en Subaru forhandler i Danmark bare, de hjelper sikkert til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg