xxLancerxx Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Hei til alle Audi fans!! Jeg lurer på hvor man kan kjøpe seg facelift lyktene til audi a4 b5? (da tenker jeg på de lysene som har ledstripe) Slik som de nyere audi'ene har. Noen sider dere anbefaler? Takker på forhånd for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gylland91 Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 kjøpte lykene mine på bsbildeler.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Så flott! er det devil-eyes det heter på profft språk? btw bilen din ser heerlig ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gylland91 Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 jepp er d samme. eneste som er med dem lyktene er at ledstripa, itj er like sterk som på audier som har det orginalt. stripa er godkjent som parklys men ikke drl. har kjørt med bare led tent i over et år og politiet har ikke bryd seg enda:) så tiper det ska gå fint til deg å;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Nice! men bare lurer på en ting: Disse led-lysene består xenon lys right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gylland91 Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 nær og fjernlys er det bare og montere h1 xenon ja.. selve stripa består av dioder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 gylland91, du hadde ikke giddet å poste noen bilder av bilen din, spesielt fronten, slik at jeg kan se åssen den vil se ut med devil-eyes'a? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4B5TQ Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 http://www.partsandretards.com har en del bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 du vil bli bedre fornøyd med vanlige faceliftlykter over tid :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 jasså? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4B5TQ Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Fineste lyktene synes jeg er facelift lyktene og FK Dayline LED lyktene... kunne tenkt meg disse her selv. Uploaded with ImageShack.us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4B5TQ Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Uploaded with ImageShack.us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Helt fantastisk bare! Er lyktene fra den tidligere linken du nevnte, eller fra bsbildeler.no? :) Du får ikke bedre enn slike lys til en B5, heeelt herlig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Tror du det vil bli komplisert med frakt osv og montering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg