Mazdafiksn Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Heisann, har då ein Datsun 720 pickup so fer og fresa på. Da eg lurte på om da eksistera skims so får skimsa opp att sperra på den, ser det er av og til den spinner på begge og i revers spinner den på begge. kunne tenkt meg og fått stramma den opp att. Noken som veit om sånne skims, eller må eg sveise? Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Heisann, har då ein Datsun 720 pickup so fer og fresa på. Da eg lurte på om da eksistera skims so får skimsa opp att sperra på den, ser det er av og til den spinner på begge og i revers spinner den på begge. kunne tenkt meg og fått stramma den opp att. Noken som veit om sånne skims, eller må eg sveise? Ja, nei er vel berre og begynne og skru og kikke då. Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringe Skrevet Mai 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 jeg har en aksel meg manuel spre på som jeg har på datsunen min som jeg kan selge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg