Gå til innhold

Lys rundt bryterne til varmeannlegget

Ranger emnet

ktone

Anbefalte innlegg

Originally posted by 007

Synd, men det er faktisk ikke no farge filter på bryterne, det er sånn plastikk som er grønn.. Det er bare i speedon det er papir.

Og de pærene er jo sånne bitte små pærer, har dem det på mobilsentrum? Syns de ser store ut..

Jeg har blå pærer i speedon, tok bort filten og da ble det jo blått.. Hvorfor skal du ha blå papir når du har blå pærer?

Uannsett, best å få tak i papir som er blått. Ikke tusj en grønn til blå.

Bilder??? :):eek:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 007

Synd, men det er faktisk ikke no farge filter på bryterne, det er sånn plastikk som er grønn.. Det er bare i speedon det er papir.

Og de pærene er jo sånne bitte små pærer, har dem det på mobilsentrum? Syns de ser store ut..

Jeg har blå pærer i speedon, tok bort filten og da ble det jo blått.. Hvorfor skal du ha blå papir når du har blå pærer?

Uannsett, best å få tak i papir som er blått. Ikke tusj en grønn til blå.

Mener da selvfølgelig til bryterne, den grønne "plastdingsen" det er snakk om, er et fargefilter! Den kan man sikkert bruke pærelakk på! Mye pes å bytte pærer i speedon? Du har Mk3 ja?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Mener da selvfølgelig til bryterne, den grønne "plastdingsen" det er snakk om, er et fargefilter! Den kan man sikkert bruke pærelakk på! Mye pes å bytte pærer i speedon? Du har Mk3 ja?

Den mye omtalte grønne "plastdingsen", brukes det ikke en sånn på Golf IV bare i blå? Hadde løst problemmene våre da! :) Men hvis ikke det finnes må det nesten bruke "lakk" på av noe slag da?! :confused:

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 007

jeg har det ja.. Bare å ta av rattet, også det dekslet som er inn til speedon.. Sitter i 2skruer og klips.

Speedo sitter i 2skruer. Pærere sitter da på toppen..

Like lett som å bytte park pære syns nå jeg..

Thanx! Er det snakk om samme type pære som i varmevelgerne(Små glassokkel)?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spenol

Nå uttaler jeg meg om noe jeg ikke har peil på. Forsåvidt ikke noe nytt :)

Men da Golf Cabrio fikk Golf 4-front sånn ca 1998 beholdt den det gamle dashbordet. Men fikk den da blå instrumentlys? Da har jo VW det du trenger...

Golf IV-lys, men fortsatt samme skiver og panel bak? Du sier noe fornuftig der...

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spenol

Nå uttaler jeg meg om noe jeg ikke har peil på. Forsåvidt ikke noe nytt :)

Men da Golf Cabrio fikk Golf 4-front sånn ca 1998 beholdt den det gamle dashbordet. Men fikk den da blå instrumentlys? Da har jo VW det du trenger...

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider