Gå til innhold

Lys rundt bryterne til varmeannlegget

Ranger emnet

ktone

Anbefalte innlegg

Takk! :) Får bare håpe at noen av dem er medlemmer her på forumet da! Var visst en kar der som jobber på Møller? Kan det stemme?

Faen, håper jeg får det til! :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Oleee

Takk! :) Får bare håpe at noen av dem er medlemmer her på forumet da! Var visst en kar der som jobber på Møller? Kan det stemme?

Faen, håper jeg får det til! :)

Du får det nok til Oleee. Bare gjør det nøye så går det bra.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nå blei det bedre! :) Men blir du ikke blenda skikkelig i mørket da? Muligheter for å gjemme diodene mer, siden man ser dem? Eller er det bare jeg som ser feil!? :rolleyes:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Instrumentet til Golf 3.5 har ifølge en på forumet til VACN delenummer 1EO 919 880 EX -og Møller skal ha den nette sum av 2781 for det inkl moms.

Siden det må bestilles fra Tyskland får jeg ikke levert det tilbake heller dersom det ikke passer koplingen bak -eller utvekslingen på min bil.

På Møller kunne de fortelle meg at instrumentet ble produsert bare til AWG motorene, som er 115hk 2.0 produsert i perioden 1999-2002.

Så spørs det da hvordan utvekslingen fra kassen blir på min 2E motor som også er 115hk 2.0 kontra AWG motoren..

Har ringt Norsk Speedometerservice og spurt, men der tviler de på at det vil passe pga koplingene, og at det er for nytt i forhold til en 94/95 modell golf.

NBS stiller seg også tvilende til det og mener at det ligger en startsperre bak det.. og Møller Frysja får jeg ikke svar hos fordi han eneste teknikeren er opptatt. :rolleyes:

Tror uansett at jeg skrinlegger planene om akkurat det instrumentet..

Det som gjenstår da er at noen har delenummeret til de instrumentene med hvite skiver som kom til color consept, joker etc.. bare det er ett instrument som er fra 20-220 med hvite eller liknende skiver, og som passer til en 94/95 golf 3 med 2E motor er jeg fornøyd.

Hoster dere opp det delenummeret, da hadde jeg blitt glad.. :)

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Jeg for min del har kjøpt disse:)

Fine de da. Hvor får man tak i sånt da? Har tittet litt rundt, men de fleste stedene jeg har tittet har hatt dårlig utvalg.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider