Gå til innhold

Lakke bilen min

Ranger emnet

ktone

Anbefalte innlegg

Vet dere om noen som er flinke til å lakke biler i Oslo distriktet? Sitter å planlegger fremtiden. Er en god stund til sommeren er her, men er kjekt å få planlagt ting i god tid.

Noen som har en anelse om hva noe sånt vil koste meg sånn ca. Skal lakke den i sølv metalikk, bilen er en 5 dørs golf 3.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Er nok litt lettere å anta pris hvis du forteller om du bare skal lakke bilen i samme farge som du har, eller skifte farge(dyyrt)! Ser at du skal lakke sølv metallic, men vet jo ikke hvilken farge du har fra før......

Har sølv metallic nå. Er orginal fargen på bilen, så jeg skal ikke bytte farge på lakken akkurat.

Men det er noen steder jeg må slipe ned å grunne ordentlig pga LITT rust. Vil ikke at ting skal utarte seg til no stort og jævlig. Forrige eieren var ikke flink med å vaske hjulbuene+pluss at jeg har merke etter et innbruds forsøk.

Skal også få satt på en spoiler på bak luka+at jeg vil få lakka listene og fangerne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lakket bilen min for 5000 kr men da skulle jeg beholde samme farge på bilen så han skulle ikke lakke motorrom eller insiden av døren.

da hadde jeg pusset den ned og demontert den og alt var klart til å lakkes. Ble metallic farge og sikkert et tonn glanslakk. var veldig fornøyd

porsje944_2.JPG

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

Jeg fikk lakket bilen min for 5000 kr men da skulle jeg beholde samme farge på bilen så han skulle ikke lakke motorrom eller insiden av døren.

da hadde jeg pusset den ned og demontert den og alt var klart til å lakkes. Ble metallic farge og sikkert et tonn glanslakk. var veldig fornøyd

porsje944_2.JPG

Takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Er nok litt lettere å anta pris hvis du forteller om du bare skal lakke bilen i samme farge som du har, eller skifte farge(dyyrt)! Ser at du skal lakke sølv metallic, men vet jo ikke hvilken farge du har fra før......

Nå har jeg lagt opp et par bilder av åssen bilen min ser ut i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider