TrondAE Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Bilen min virker kraftløs på lave turtall som f.eks: Jeg trykker gassen i bunn, men så går det ett til to sekunder før den begynner å dra. Også om jeg har lavt gasspådrag så småfusker den litt. Men den går reint om jeg drar bilen på litt høyere turtall. Hva kan dette være? Håper det ikke er noe dyrt som Turbo e.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Gustavsen Bil neste:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondAE Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Jo, men har ikke veldig lyst til det heller, ble så dyrt sist gang. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Bare ta en diagnose/feilkodeavlesning. Det er ikke så dyrt. Blir mye dyrere å skifte komponenter i hytt og gevær Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Turboen kommer ikke inn før rundt 1500 - 1600rpm Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg